CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

أنــــــا

My photo
انا اكتر من شخصية و كل ما فيّا بيحلم بيك

Wednesday, May 7, 2008

لو مش حاسس

انت قتلت معانى كتيرة
كانت جوة عنيّا كبيرة
كل ما ببكى دمعى بيشكى
ببقى لذكرى الجرح أسيرة
***
لو مش حاسس بللى فقلبى
يبقى الأحسن انى اخبى
دمعى يعلّى فصوتى الضحكة
و اهو فى الاخر ده تمن حبى
***

انا مش حنكر ... عايزة اتكلم
لكن خايفة معاك اتألم
و انا جوايا جراح كفيانى
مش حستحمل تانى اتندم
***
و أنا فعلا فى اشد الحاجة
ان انا اسمع منك حاجة
بس سكوتى احسن من موتى
رغم انى لصوتك محتاجة
***

2 comments:

Anonymous said...

كلامك بينزف دم
ودة اللي مخلية يقدر يوصل بسهولة لقلب اي حد
حتي لو مش فاهم ان سلبيات الحب اكتر بكتير من ايجابياتة
استمري

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

ألف شكر أخى/أختى على تعليقك الجميل
احيانا تكون سلبيات الحب أكثر من ايجابياته
ولكنه يبقى الحب ...

دمت بكل ود و اتمنى ان تشرفنى/تشرفينى مرة أخرى ,,