CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

أنــــــا

My photo
انا اكتر من شخصية و كل ما فيّا بيحلم بيك

Sunday, July 20, 2008

و تاج وتاج وتـــــاج ....بيييييييييييييييب ( صفارة النهاية ) كان معكم معلق السراى مصطفى الطيب


اللى اهادنى التاج ده صديقى العزيز مصطفى الطيب
بشكره عليه ...

و دلوقتى حبدأ احل سؤال التاج
اللى انا خمنته طبعا لان مصطفى مكتبهوش فى البوست بتاعه
و هو تقريبا اذكر 16 صفة تصف فيهم نفسك تقريبا او حاجة كدة
المهم هما 16 يعنى

16 يا مصطفى ؟؟
دى تدبيسة تدبسهالى بردو ؟؟

يا مسهل


بسم الله نبدأ ...
1-
عنيدة ( ياساتر يا رب )
2-
بتحرج و سعات مبقدرش اقول لحد لأ حتى لو طلب منى شىء حتى لو كان الشىء ده حيدايقنى او مش موافقة عليه ( حاجة حلوة اهو ... يا مسهل )
3-
عصبية ( ربنا يستر و الناس متكرهنيش )
4-
بشوشة ( متعارضة مع الصفة اللى فوقها بس بجد انا كل الناس بتقولى انى بشوشة و بضحك و انا بتكلم .... و انا بتكلم بس لكن و انا ماشية لوحدى فى الشارع ببقى عاملة زى عسكرى الدورية )
5-
طموحة ( حاسة انى حموت قبل ما اوصل لكل اللى انا عايزاه )
6-
سعات بيبقى لا بيعجبنى العجب ولا الصيام فى رجب ( معرفش ليه )
7-
متنااااقضة جدا ( بدأنا شغل الجنان بقى ... يعنى ممكن تلاقوا فى صفاتى حجات متمشيش مع بعضها بس انا كدة و الله )
8-
متوترة جدا لما يكون ورايا حاجة و ملتزمة بمعاد
9-
مجنونة ( طبعا ده شىء واضح )

*********
فاصل و نواصل
حريح شوية بقى و اجى اكمل
*********
بعد 5 دقايق
****

10-
بحب اللغات جدا جدا
11-
لما بحط فى راسى حاجة لازم اعملها ( زى عنيدة يعنى بس انا بستهبل بصراحة )
12-
بحب لما اتحط فى منافسة اتميز فى عملى و بعمل كل اللى فى وسعى و فى اكتر الاحيان بوصل للى انا عايزاه
13-
معنديش روح رياضية فى التحدى ... يعنى بزعل اوى لو خسرت تحدى معين
14-
عندى مرونة فى الحوارو قدرة على استيعاب الطرف الآخر ( و طبعا ده مختلف عن التحدى ... علشان محدش يقولى ازاى معندكيش روح رياضية و بتقبلى الطرف الآخر .... المرونة هنا فى تقبل فكر اللى ادامى )
15-
مرحة جدا و بحب الضحك و الهزار إلى حد الهبل فى بعض الأحيان
16-
أوقات بكون نكدية اوى لدرجة انى مش بطيق نفسى ( أوبسسسس ..... ختامها مسك ههههههه)




اللى عايزة ادبسهم ...
1-
ذو النون المصرى ... صاحب مدونة :
http://zolnoonelmasry.blogspot.com/

2-
محمد حلمى مخلوف ... صاحب مدونة :
http://makhlof-kaensafr.blogspot.com/
3-
مدحت محمد ... صاحب مدونة :
http://magic-of-romance.blogspot.com/
4-
وايت هارت ... صاحب مدونة :
http://bash-metbahdel.blogspot.com/
5-
كيكى ... صاحبة مدونة :
http://fokaakmeny.blogspot.com/
عوووووو ( العو دى لـ كيكى عشان هى بتحب الحجات دى .... اتخضيتى :) )


سلاموز بالموز

46 comments:

مدحت محمد said...

اولا ميرسى ليكى بجد

ثانيا انا كانت بعتتهولى انجل

بس طبعا مقدرش ارفضلك طلب هجاوبه بطريقة تانية باذن الله البوست الجاى

وميرسى بجد جدا ليكى

WhItE HeArT said...

احم احم

مدحت قبل التاج يبأه انا مقدرش ارفضه ده قبله وهوه جاوبه قبل كده كمان انا مجاوبتوش

ده انا اول ماشفت انهم 16 صفه قلت بصوت عالي حرام عليكي لدرجة ان ماما كانت في اوضتي وكانت هتحصل مشكله

هههههههههههههههههههه


دي تدبيسه من التدبيسات اللي انا برضها وهرضها في اقرب فرصه انا كمان بحب روح التحدي

ههههههههههههههههههه

شخصيتك شخصية غريبة صحيح بس لذيذه قوي كفايا انك بشوشه دي كفايا لإن الصفه دي مش في مصر بصراحه كلهم شايلين طاجن بنت خالتهم

وانا مستني تعليق الاستاذ عمرو


وبجد بشكرك على التدبيسه الهايله دي


دمت بكل خير

WhItE HeArT said...

اه صحيح ايه اصرخ بسيف حروفك ومتنساش السكينه البحر امامك وانا من خلفك ايه الكلام اللي يحسسني اني بقيت في ايام الجاهليه ده بالراحه متخوفيناش كده


هههههههههههههه


امضاء شرياني

محمد حلمي مخلوف said...

16 مره واحده
منك لله ربنا يسامحك
اعطني حريتي اطلق يديا
هئ هئ هئ هئ هئ

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

ميرسى يا مدحت على قبولك التدبيسة دى
يلا مستنيين اجاباتك بقى

نورتنى بوجودك هنا

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

white heart
هع هع هع ( دى ضحكة غلاسة )
ميرسى اوى انك قبلت التدبيسة
و بعدين احنا مبنحافش ( هع هع )
احنا قلوبنا حديد
ههههههه


مجنونة بقى

بس حكاية البشاشة دى بتطلع لما بتكلم بس او لو جت عينى فى عين حد حتى لو معرفهوش ببتسم
يعنى غير كدة حتلاقينى زى الشعب المصرى
هع هع

.....

و بعدين امضاء شريانك ملالى الصفحة دم
و انا كنت لسه قاتله واحد البوست اللى فات
يعنى المدونة محتاجة تنفيض و مسح و خلافه


ياريت تجيب ازازة جلانس و تيجى تساعدنى
ههههه


نورتنى بجد
و مستنية اجابتك بقى

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

محمد حلمى مخلوف
( نظرة شريرة )
اه 16
و إهىء كمان حنخليهم 26 :)

نورتنى يا محمد و منتظرة اجاباتك بقى

محمد حلمي مخلوف said...

لا مفر من حل الواجب
يعني خلاص ادبست
امهليني كام يوم بس

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
دعاء مواجهات said...

طب الحمد لله بقى

انى لحقت وعرفتك

يابنتى كلنا فينا التناقض والعصبية

بس نصيحتى حاولى تقللى منها بجد

لانها بتضر جدا

اما النكد فلااازم تمنعية

والصفات بشكل عام مش ضدك بالعكس


وباين عليكى عسولة وبسكوتة خاالص


وأخيرا تحية خااصة

لعمرو

ونعم الصديق

نورتنا ياعموور..

Anonymous said...

شكرا اختى العزيزه

بأمانه والله الكلام ده مش مبالغ

وبجد البنت دى مش طبيعيه خالص

ولو فضلت اعد الحاجات الجميله اللى فيها ممكن اتحنط على الكيبورد بتاعتى

بس يكفينى قلبها الجميل اللى صعب تلاقى قلبى نضيف زيه

mostafa rayan said...

التناقض موجود فينا كلنا مش انت بس
- الكلمات اللي فوق صندوق التعليقات دي حلوة قوي

mostafa rayan said...

التناقض موجود فينا كلنا مش انت بس
- الكلمات اللي فوق صندوق التعليقات دي حلوة قوي

mostafa rayan said...

التناقض موجود فينا كلنا مش انت بس
- الكلمات اللي فوق صندوق التعليقات دي حلوة قوي

فارس بلا جواد said...

أجاباتك عفوية وصريحة .. والمميز فيها انك ذكرتي مميزاتك وعيوبك بصدق
في بعض الصفات عندك لو اتوجهت بشكل صحيح هتكون مفيدة جدا ليكي
يعني العند ممكن يكون اصرار علي الحق
وعدم قبول الخسارة ممكن يكون مثابرة علي النجاح
ربنا يوفقك في حياتك
تحياتي

Tamer Alhosiny said...

تاج جميل اقدر اديكي عليه 10 علي 10

علي فكره دي اول مره ازور مدونتك
جميله جدا واعجبني تصميمها وموضوعاتها جدا

علي فكره تم تمرير التاج ده عليه
ياريت اعرف رايك فيه
في مدونتي انسان عاشق حر

تامر الحسيني
http://teeblogspot.blogspot.com/

Unknown said...

ياواد يا جامد انت على فكرة فى حاجات شبهى بالمسطرة يا سبحان الله بس شكلك عسولة قوى

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

ماشى يا محمد
حديك مهلة

الشدة بتجيب نتيجى اهو ههههههههه

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

دعاء مواجهات
ميرسى اوى يا قمر على تعليقك
ربنا يخليكى انتى اللى عسل و بسكوته
و طمنيتينى انى طبيعية يعنى زى باقى الناس
بس فعلا العصبية و النكد لازم يعملوا ريجيم عندى

بس و الله النكد مش عمال على بطال
لكن لما بتطلب معايا نكد بتبقى لحظة سودة

نورتينى بجد يا قمر
و استنينى عندك

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

مصطفى رايان
ميرسى اوى على تعليقك و اعجابك بكلامى

اسعدنى وجودك
نورتنى و نورت المدونة كلها
انتظرك مجددا

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

فارس بلا جواد
أشكرك من كل قلبى على تعليقك الجميل
فعلا فى حجات فيا اتمنى انها تتزبط و تبقى زى ما انت بتحكى
ياااااااارب

نورتن المدونة يا ملك القوافى و الأوزان

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...
This comment has been removed by the author.
منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

تامر الحسينى
ميرسى اوى على تعليقك
و ياريت المدونة تكون تستحق اعجابك بيها
و انتظرنى فى مدونتك


دمت بكل ود و خير اخى الغالى

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

انجى

ربنا يخلليكى يا جميل
هو انا اطول ابقى فيا صفات من القمر ده
ده شرف ليا يا جميل

نورتى الدنيا كلها

blue-wave said...

يا عم يا عم على التاجات الجامدة اللى ورا بعضها
الحمد ببه رحمتينى وعتقتينى المرة دى
بس اجابات تحفه بجد

ahmed_k said...

علي الكلام اللي قرأته ده
انا في قمة السعاده اني عرفتك يا منه ولو انها معرفه عن بعد بس ربنا قادر يقرب البعيد
ربنا يسعدك وتحققي كل أمانيكي
واعذريني علي التأخير
انا دي تالت مره أكتب تعليق هنا بس الصفحه بطيئه خالص مش عارف ليه
وانا برضو زيك في حاجه
لما كان بيكون عندي امتحان مش مستعدلله ومتوتر بسببه ممكن مروحش خالص
لدرجة اني مره غسلت كل هدومي علشان اتحجج اني معنديش هدوم اروح بيها الأمتحان ههههههه
واجب جميل واجابات لأنسانه أجمل بكتييييير
دمتي بكل ود

حـــــدوتـــــة said...

السلام عليكم

اخبارك ايه
ايه الاجابات العسل دى
سيبك انتى اسكندرية وبس

سلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالام

زى الهوا said...

ايه كل كمية الجنان دى , اجابات حلوة , الحمد لله انا خلصت التاج دا باعجوبة

شهرزاد said...

ورود
صفات جميلة لإمراة رقيقة
كل بوست بنكتشف حاجات جميلة عنك كخفة الدم مثلا
وروح الفكاهة والمرح

بوست جميل وإجابات صادقة وصريحة

تحياتي لك

شهرزاد said...

ورود
صفات جميلة لإمراة رقيقة
كل بوست بنكتشف حاجات جميلة عنك كخفة الدم مثلا
وروح الفكاهة والمرح

بوست جميل وإجابات صادقة وصريحة

تحياتي لك

شهرزاد said...

ورود
صفات جميلة لإمراة رقيقة
كل بوست بنكتشف حاجات جميلة عنك كخفة الدم مثلا
وروح الفكاهة والمرح

بوست جميل وإجابات صادقة وصريحة

تحياتي لك

كيكى عوووووو said...

عوووووووووو انا جيت اتخديتىىى
...........................
اتخد مين يا بنتى دة انا العووووووو
نفسة
........................
بصى زى ما انتى عارفة
انى رديت على التاج دة قبليكى
لكن طبعا يا اختشى
لازم اجوبك علشان خاطرك
لانى بجد حبيتك يا اختشى من اول نظرة احم احم اول تعليق
..................
بش قدام شوية
بس
بجد
بجد
لو هقول جديد على نفسى
هبقى اعمل كوبى على كلامك و اعمل بست عندى
لااااااااان
بجد
والله العظيم

والله العظيم

كل الى انتى قولتى فى
يعنى شبهة بعض
اووووووووى
..............اظهرا
يا اختشى
احنا الاخوات
الى تايهيت عن بعض زى الافلام
الهندى
وتهنا من بعض من قدام كشرى ابن البلد
.................
ايوة انا فاكرة
................
سلام بقى دلوقتى علشان الحق اضربلى طبقين ولا تلاتة
عووووووووووووووووووووو

التائب said...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
صديقتى ورود
اتمنى لكِ كل الخير فى الدنيا والاخره
بس انتِ عرفتى ازاى بالتدبيسه دى
المهم انك حسيتى
وفى صفه انتِ لم تقوليها انا حسيتها فى كلامك
وهى من اهم صفاتك
الطيبه والرومانسيه والتواضع والاخوه
دمتى بكل خير وعافيه
والله الموفق

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

ميرسى يا دوك. على مرورك
و والله انا كنت بفكر ادبسك تانى بس صعبت عليا و قلت ممكن يدخل يشنقنى على باب مدونتى
و ليه بقى ما الطيب احسن ههههه

نورتنى يا دوك

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

صديقى العزيز أحمد
انت تشرف صفحتى فى اى و قت ولا يهمك بخصوص التأخير ... فى بيتها
و انا اللى سعيدة بمعرفتى بيك يجد
بس بخصوص الامتحان و الله هى حصلت مرة واحدة ( منك لله يا عمرو فضحتنى)
اول مرة فى حياتى اعملها
بس انا كان فى عندى ظروف و بسببها اصلا مش حاطة فى دماغى انى انجح السنة دى
علشان كدة مرحتش الامتحان الى جانب انى مكنتش مذاكرة المادة اوى قلت حتعب نفسى على ايه بقى
و فى الاخر طلع ان حتى اللى راحوا كتبوا اساميهم بالعافية ههههه
يعنى القعدة ى البيت كانت اريحلى


نورتنى يا احمد و انا فى انتظارك ديما
و انا فعلا صفحة التعليقات عندى بحسها تقيلة اوى و مش عارفة السبب علشان كدة سعات بتأخر فى الرد على التعليقات

ربنا يهدى عم بلوجر علينا بقى

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

حدوتة
هو فى احسن من اسكندرية
بموت فيها و فى رملتها و فى بحرها
و حتى فى مجاريها اللى سعات بتطفح فى الصيف علشان الناس بتستحمى كتير هههههه

بعتز بيها جدا و بحبها اوى
بس حاسة انى مش حقدر اعيش فيها بعد كدة لان مصر كلها بقت ضيقة على اهلها زى ما يكون الاوكسجين قل فيها و مساحة المستقبل بقت متر فى متر


نورتنى و انتظرك دائماً

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

زى الهوا
ميرسى اوى على التعليق الجميل
و اينما وجدت منة وجد الجنان
ربنا يستر و اعقل بقى

نورتنى و ياريت أشوفك ديما

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

شهر زاد
هل تعلمين اننى أكون فى غاية سعادتنى عندما اجدك هنا على صفحاتى المتواضعة

أشكرك من كل قلبى على همساتك الحانية
و أنا على ثقة بأنك شخصية أكثر من رائعة بكل جوابها

نورتينى بجد يا قمر
مع كل حبى

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

بخخخخخخخ
أنا اتخديت .... انتى اتخديتى ؟؟؟
:)
طبعا مدام التعليق فيه بخ و عو و نو يبقى اكيد ده رد على تعليق كيكى

ردى على تاج على مهلك يا قمر
أصلا هى غتاتة منى انى ادبسك فيه و انتى يا عينى لسه حلاه
بس اعمل ايه فى نفسى انا غتته بقى ههههه

و بجد يا كيكى ده شرف ليا ان تكون مواصفاتى زى مواصفاتك
انتى زى العسل و دمك شربات اوى

أهم حاجة تضربيلى معاكى طبقين بردو
بس بلاش شطة كتير و زودى الدقة ههههههه

نورتينى يا عسل

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

صديقى العزيز مصطفى الطيب

بالنسبة للواجب انت كنت بلغتنى عنه اول ما حليته لرؤية
و انا رديت هناك و قلتله انى ححله خلال كام يوم
و طبعا منيستهوش و اول ما قدرت حليته على طول
يعنى تلميذة نجيبة على الاخر :)
و مش عارفة اقولك ايه على كلامك الجميل ده
يارب بجد اكون استاهله

نورتنى يا مصطفى و مستنياك فى مدونتك ببوست جديد لانك اتأخرت علينا اوى
ما اتفقناش على كدة احنا


مع كل تقديرى و احترامى لك صديقى

فارس بلا جواد said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الحقيقه دى اول زياره للمدونه
جميله جدا
وفيها شئ جديد

نحياتى

محمد فاروق الشاذلى said...

أحببت مدونتك لأنك مجنونة وهى صفة أحبها جداً

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

فارس بلا جواد
أسعدنى وجودك جدا
و أتمنى ان لا تكون تلك آخر زيارة لك

نورت المدونة بتعليقك اخى الكريم

دمت بكل ود و خير

منه مرتجى - عازفة الأوتار said...

قلب مصرى

انا كمان بحب الجنان جدا جدا
و شكلنا كدة حنتفق ههههه
نورتنى بمرورك الرقيق

دمت بكل الخير

EMMY BABY said...

هههههههههههههههههه

لذيذة اجاباتك

واحلى حاجة الضحك والبشاشة


تحياتى


ايمى

EMMY BABY said...

هههههههههههههههههه

لذيذة اجاباتك

واحلى حاجة الضحك والبشاشة


تحياتى


ايمى